Základní škola
Příspěvky
Vzpomínkový plakát za rok 2024/2025
1. 7. 2025

Dne 26. 6. 2025 jsme se s dětmi ohlédli za celým školním rokem. Vyráběli jsme vzpomínkové plakáty plné fotek a zážitků. Každý plakát byl originální a ukázal, jak pestrý a radostný rok jsme spolu prožili.
Michaela Hemerková
Zápis do 1. třídy 2025
7. 4. 2025

Dne 7. 4. 2025 na naší škole proběhl zápis do 1. třídy.
Budoucí prvňáčci si potom jednotlivě s p. učitelkami prošli motivační částí zápisu, kde si vyzkoušeli různé dovednosti.
Na případné otázky rodičů i dětí odpovídaly ředitelka školy a paní učitelky.
Všem, kteří do naší školy na zápis přišli, děkujeme za projevenou důvěru.
Na všechny prvňáčky i jejich rodiče se moc těšíme v září.
První pomoc v akci! Naši žáci si vyzkoušeli záchranářské dovednosti
15. 2. 2025

Dnes naši školu navštívila Střední zdravotnická škola z Rumburku. Připravili si čtyři cvičné stanoviště, zaměřené na první pomoc. Studenti zdravotnické školy, pod vedením p. Horáka, našim žákům předávali cenné informace, které si vyzkoušeli v praxi.
Během programu se žáci naučili přenášení zraněného a zajištění jeho bezpečnosti, jak reagovat na úraz a základní pravidla při samotném ošetření. Vyzkoušeli si, zda bezpečně znají tísňová čísla, zjišťovali, kam se dovolají a natrénovali si rozhovor s operátorem tísňové linky. Tím se dozvěděli, jak funguje záchranný systém a jak se správně zachovat v případě nouze.
Celá akce byla nejen poučná, ale také zábavná. Velké poděkování patří Střední zdravotnické škole v Rumburku, jejím studentům a panu Horákovi za jejich čas a trpělivost.
Michaela Hemerková
Pracovní činnosti 2.+ 3. ročník
15. 2. 2025

Dnes jsme během výuky pracovních činností s žáky 2. a 3. ročníku vyráběli valentýnská přáníčka. Děti si při tvoření vyzkoušely různé techniky zdobení a také manipulaci s tavnou pistolí.
Michaela Hemerková
Poetická dílna aneb posluchárna
5. 12. 2024

Dnešní Poetická dílna aneb posluchárna byla plná příběhů, fantazie a tvoření! Autor knihy Uspávačky skřítka Zamhouřílka Rostislav Křivánek četl dětem příběhy o jejich jménech, ke kterým děti vymýšlely, co by k nim nakreslily jako ilustraci. Druhý host – ilustrátor – mezitím rychle tvořil svůj obraz inspirovaný právě přečteným příběhem.
Ve druhé části si děti společně s autory složily vlastní básničku, ke které ilustrátor opět vytvořil nádherný obrázek. Děti si tak mohly vyzkoušet, jak vznikají knihy a ilustrace ke knize.
Michaela Hemerková